101127

Tjatja.
Alltså det är brutalt kallt ute. Är det under 15+ borde det inte få blåsa samtidigt. Nu är det ungefär 15 minus och blåser, alltså ungefär 25 minus. Inte okej! HAr varit på julmarknaden med Julia och Elin. Hade vart väldigt mysigt om det inte hade vart så fruktansvärt blåsigt och kallt. Men träffade lite folk jag inte sett på ett tag så det var helt klart värt :)

Just nu sitter jag och tinar upp mina lår och väntar på att få åka till farmor. Skööönt. SKa agera chaufför åt min syrra ikväll också, jarrå. HAHA juste, idag när jag stod och vallade kom det en random kille in i garaget och började fråga massa. Far skulle tydligen hjälpa han att valla. Så jag kände mig som värsta experten när jag stod och förklarade hur jag paraffinerade skidorna, höhöhö. Dock såg jag allt annar än proffsig ut i dubbla fleecetröjor, gammal urväxt mössa halvvägs nerdragen på huvet, raggsockor och foppatofflor. HAHAHA stackars människa. Jajaja.
Nuuuuuuuuuuuuuu ska vi åka.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0