101122

Sådärja. Nu får jag också köra skidgymbuss! Körde i Peters älskade gdm, tänka sig att han vågade låta mig göra det. Så Danne, Kalle, Jesper, Anton.. Alla som tvivlade, det gick finfint!
Just nu lyssnar jag på antons underbara musik som ekar genom väggen och försöker höra mina egna tankar. Går sådär. Plugga religion kan jag göra någon annan gång. Hittade knappt till matsalen idag för att det var så länge sen jag var där, heheh. Och imorgon är vi lediga igen! Så ja, hur många skoldagar blev det i november? inte sådär överdrivet många!
På tal om skolan så trodde jag att jag klarat av det värsta året. Och det kanske jag har också, mängdmässigt. MEN vad jag inte hade räknat med var att jag iår inte skulle fatta n å n t i n g! Alltså seriöst, jag hänger inte med i ett enda ämne. Det är INTE okej. Gud, jag är nöjd med godkänt i alla ämnen iår.
Lyssnar på ny pepp-musik, what difference does it make. Ganska sorglig egentligen meen.
Nu ska jag hämta tvåorna på hemus hihihih.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0