101111

Tjatjaaaa.
Blir inte så mycket uppdaterat här neeej, kanske för att jag äntligen är frisk och kan träna, och för att jag har typ en miljon saker att göra hela tiden! Dagens stora to-do är väl att plugga till geografiprovet vi har imorgon, vilket jag inte ens har börjat med. Känns bra. Sen ska vi hinna ha teori också mitt i alltihopa. Och färga Maries hår. ojojoj. Färgade det igår med men eftersom hon har typ sjukt mycket och tjockt hår så tog färgen slut, hehe. Sleep-over i Curry vart det igår ja, vi såg på skräckis med Kalle och Anton, tror dom var räddare än oss ;)
Imorse var vi i älvdalen igen, kallt och fint var det. Fick stressa röven av oss när vi kom hem också som vanligt!
Jag och Marie har bytt namn till Chloe och Sienna och representerar Australien i våran engelskadebatt. Eller? Känns inte som det.



Älvdalen är ganska så fint. Och Lindi är GANSKA så mobbad. Hehe.

Fast nu ska jag tvätta. TRÅKIGT

HEJRÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0