101107

YOOOO!
Söndag, sista dagen på lovet, gööööööööött. Närå, hade gärna sluppit skolan ett tag till men längtar typ ihjäl mig efter Mora!! Men idag får jag äntligenäntligen åka dit igen, fast först ska jag ta en sväng till Falun med mamma och mormor, och sen tar jag bussen därifrån (Y) Jag har sjukligt mycket saker verkligen så jag hooppas att någon kan komma och möta mig vid bussen (julia&elsa.....) ;) hehe. Nämen det blir fiiiiint det, skönare att åka buss än tåg just idag med alla jäävla saker.
Gårdagen spenderades först på klubbdagen vid källan, åkte dök runt byrviken, alltså typ 3 mil, så jag dog typ. Sen lite segande i Källan. Åkte hem och packade och vallade i tusen år verkligen, haaaaatar att valla. Men nu äre gjort så hoppas att vädret håller sig ungefär som jag vallat för resten av vintern! Var helt sjukt trött på kvällen men det var bara att tagga till och dra till Sandra och Robert på förlovnings/inflyttningsfest! Det var hur kul som helst att träffa dem och alla andra :D Jag som tänkte köra bil hem fick lov att ringa efter skjuts hehehe. brabra kväll!

Nääää dags att hoppa in i duschen och dra mot Falun.
Seeeya
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0