101102

Hallåå!

Sov bort halva dagen och vaknade typ halv 12, lite drygt, men skönt! Gjorde inte särskilt mycket vettigt fram tills jag drog ner och fikade med Erika på gårds, jättemysigt! Pratade om högstadietiden och hur människor förändras, helt stört det där faktiskt. Hann också med att gå in på banken och fixa såna där tråkiga vuxengrejer, usch. På ett sätt så skulle jag gärna vara barn resten av livet hehe. 
Just nu sitter jag och fryser fast i mitt rum och funderar på vad som ska tränas idag. Inneträningen känns mest lockande eftersom det är mörkt, kallt och regnigt ute hehe. Imorgon drar vi troligtvis till Torsby, känns lite smådrygt sådär men några timmars skidåkning skadar ju aldrig!

Otroligt ointressant inlägg, mennnnnnnn så kan det va. Jag saknar mora!
PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0