100721

Alltså fan vad bra jag är!
Jag har ÄNTLIGEN lyckats sy in mina jeans som jag köpte.. innan sportlovet? Hatar mina fötter lite för att dom är så cp så man inte kan ha jeansen tighta längst ner, men assåå det funkar om man tar på dem med en nylonstrumpa på, haha. Nu ska jag bara justera lite, sen är det klart, wowowowo. Jag är så imponerad av mig själv att jag tänkte ta och sy in klänningen jag beställde i våras på samma gång, får väl se om jag tar mig vatten över huvudet nu.. ;)
Vore ju amazing om jag liksom ville använda kläderna efter det här..

på tal om ingenting så har jag namnsdag idag också, Julius brukar alltid komma ihåg det men inte idag verkar det som :( haha, närå, vem bryr sig!
Nu ska jag fortsätta sy! (måste ju anpassa mig efter min nya mentala ålder 65+)
PUSS/J

Kommentarer
Postat av: lindi

höhö, gissa vem som hittat hit ;D men läsa nåt har jag inte hunnit än så jag får dra ett läsmara sen döh.

uppäten är jag knappast... snarare har jag ätit upp dom ;) mmm....

2010-07-21 @ 13:36:00
Postat av: Anonym

GRATTIS VAFAN!

2010-07-21 @ 21:56:20
Postat av: // Julius

2010-07-21 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0