100711

Godmorgon!
Skippade min enormt tidiga uppstigning och därmed även mitt lilla intervall-pass, trött omotiverad och seg var mina bortförklaringar.. Tänkte istället dra mig iväg mot Siljansnäs snart och köra ett rejält pass på gymmet, jag älskar det där gymmet, stort, fräscht och innehåller allt man behöver! Sedan väntar jobb 13-st, inte mitt favoritpass på schemat men bara att göra det bästa av situationen. Har vart ledig i två dagar nu så det är bara att köra på.
Och det är endast 9 jobbdagar kvar innan det bär av mot Örebro och Oringen, en veckas underbar semester alltså, höhö.

Soligt väder as usual den här sommaren, men jag klagar inte så länge det inte åskar! Dock vore det ju trevligare att dra iväg till stranden än att gå inne och svettas hela dagen, men that's life och liggandes på stranden tjänar man inga pengar..

Nä, dags att dra sig!
PUSS /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0