101225

Hejhejhej!
Och nej, jag är inte ute på arenan eller lucky som resten av leksands befolkning. Och ärligt talat så gör det mig inte så mycket. Kommer bli ett gryymt nyårsfirande istället tror jag minsann :) Har jobbat idag med Frida och Martina, det var niice. Städade massor, perfektionister som vi är så hade vi gärna ägnat en vecka åt den där städningen. Men jag är nöjd över det vi åstadkom idag med, även om det kom lite gäster och störde oss då och då hehehe.
Hade en toppenjättebra julafton igår verkligen, fick massamassa fint och bra och träffade släkten och åt god mat och allt. Perfekt! Avslutade dagen med greveholm också, då är julen fulländad!

Imorgon väntar det träning x2 och chill typ. Skönt! sen får vi se vad som händer. Måste lära mig lägga över bilder från telefonen till datorn... jajaja.
Nu: sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0