100827

Snart bär det av mot Värmland, Karlstad och lång-SM. Det kommer förmodligen regna, för det gör det alltid i Karlstad. Nice. Tur då att vi är vana vid regnväder och att jag äntligen har skaffat mig ett par stövlar!

Fredagar kommer nog bli ganska så, ganska så nice i skolan. Eller så kändes det så för att vi fick sluta 45 minuter tidigare från geografin, sköönt. Annars så har dagen bjudit på filosofi vilket verkar en aning.. flummigt, och lite packning. Så nu är vi redo att inta position i bilen. Moooot pizzan.
Återkommer på söndag , och då blir det förhoppningsvis filmkväll i 22A också, yeeeeeeah.

naaaae, nu ska jag släcka och låsa.
BYE
/J

Btw, vad FAN gör man åt alla äckliga bananflugor????

Kommentarer
Postat av: JULIUS

Ta en skål, häll i vitvinsvinäger, ljummet vatten, diskmedel. Istället för vinäger kan du ha saft eller honung, eller alltihop, sirap går också. Något sött.

Så låter du den skålen stå där det är mycket bananflugor, så kommer de drunkna där, jag lovar. Vi gör så här hemma. (Y)

2010-08-27 @ 22:06:01
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: Martina

Bra tänkt med stövlar Johanna! Du gör mig grymt stolt:D

Haha nej. du fångar dem och sen friterar du dom och äter med stora mängder lingonsylt.... eller....;)

2010-08-28 @ 19:28:52
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0