100821

Tjaaaaa!
Jag har intagit soff-position in my apartment här i mooora, skönt! VÄLDIGT skönt med tanke på vissa små problem som uppstod då klanten, alltså Ellen, tagit fel jacka och packat ner den någonstans. Så jag tar alltså hennes jacka. Och i den jackfickan fanns då inga nycklar. fick först panik över att de var borta, sen damp på att hon är så klaaaaaaantig. Men som tur är så kunde mamma skicka dem med konduktören på nästa tåg, så tack SJ-konduktören för att jag slipper sova på gatan inatt :) hehe.

Däremot så hittar jag inte min sladd till kameran vilket irriterar mig lite, jag vill ju lägga in bilderna juuuuuu. Men den kanske är hemma.. Eller här nånstans. Hoppas.
så nä, det blir inga lägenhtesbilder idag heller. Men kan ju bjussa på en annan bild då!


Saknar er brudaar, men på måndag blire reunion! YEAH

Nää, nu ska jag gå och testa om Idas kamerasladd funkar. Om jag vågar gå genom källaren. Jag vågar knappt kolla på Sagan om de två tornen hahaha.
PUSS
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0