100820

ÅÅÅÅ helvete vad jag hatar att inte ha skjutsen fixad tills imorgon, gissa om jag är fett detsperat nu eller?
gud. What to do? Strunta i det? Ja det har jag fan lust med just nu. Uääääääähhhhh. Har jag försökt med alla gubbarna eller? Men jaaaaa, typ. jössesssssssss. Alltså fan att jag inte har cykeln här för då hade jag LÄTT tagit den. Kanske kan ta en buss? '

Aja sorry för mina små problem. Julius har varit och hälsat på mig i Mora och det var mycket trevligt :D Att hon fick tummen ur och kom dit liksom.. Så vi har chillat, tjockat och sooooooovit.  Hehe. Och shoppat lite. Och spårat lite. Och testat mina snabba brillor! Julius tog kort på min lägenhet också eftersom jag inte orkar, så nuu kanske bilderna kommer snart, typ när jag kommer tillbaka till min sladd som är kvar i mora nu, hehehe.

WOHOOOOOOO nu räddade Linus mitt liv, eller iaf min skjuts till tävlingen! TACKTACKTACK!

nu ska jag gå och lugna ner mig lite. Och packa!

Solooong
/J

Kommentarer
Postat av: Martina

Underbara knasboll, vad roligt att du har skoj!;)

2010-08-23 @ 20:23:30
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0