100818

Tjenaaa!
I väntan på att maten ska smälta så jag kan cykla upp till mora så tänkte jag fördriva tiden med att berätta lite mer om mig själv!

Du heter: Chewbacca
Smeknamn: Chewie

Låt som när du är ledsen sörjer till: In the end - Star Wars

Beroende av: Sax, för att hålla håret trimmat

Vad tror folk om dig? att jag heter Johanna och kommer från jorden

Stämmer det? Absolut inte

Vad får du oftast komplimanger för? mitt utsökta hårsvall

Hur imponerar man på dig? morra sexigt

Var bor du? millennium falcon

Trivs du där? absolut

Hur svarar du i mobilen? graaarrrhhhhhhhhh

Vem ringde du senast? Han Solo
Antal timmar sömn inatt: ca 42
Hur känner du dig nu: hårig

Vanligaste färg på dina kläder: jag gillar mitt naturliga bruna fluff mycket bra

Vad tycker du om fötter: lurviga är bäst!

Är du blyg? nej, men folk brukar ta ett visst avstånd till mig

Vad är det värsta du vet? när jag inte fått tvätta håret på länge

Vad är det finaste du fått? ny frisyr
En speciell dag du minns: när Han Solo räddade mitt liv

Är du musikalisk? min sångröst är fantastiskt. grrrrrrraaaaaaooowwhhhhhhhhhhrrrr


nu vet ni lite mer om mig!
åh juste, lägenheten är så gott som klaaaar nu, bara gardinerna som fattas! Bilder kommer!

PUSS
/J

Kommentarer
Postat av: JJ

Det är tur att jag vet diit riktiga jag, så jag inte blir rädd imorgon.

2010-08-18 @ 15:26:01
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0