2 maj

Hejhejhej.

Läget? 
Idag bestämdes det att det blir studentkryssning iallfall nästa helg, bättre sent än aldrig liksom! ;) HUR KUUUUL som helst! Vart därför lite dampig och fnissig av lyckan så jag sprang till styrkan, gjorde lite glädjehopp och landade snett på foten. Gjorde ont, tänkte det gör inget, sen gjorde det mer ont och nu sitter jag här med foten i bandage. ASsåååååååååååååååååååååååååååååååå! Vad fan. Bara för att jag var glad! Haha, så himla komiskt egentligen. Garvade så jag grät typ en kvart efteråt, tillomed när dom lindade foten. Hahaha. Fast det gör fortfarande ont nu, och det suger. Måste ju bli bra till själva kryssningen också liksom hehehe. Vill helst slippa kryckor i skolan imorgon också för det var så jobbigt att hoppa på dom så jag kommer inte orka en hel dag. 
Garvar fortfarande lite. Ända tills jag råkar peta på foten så jag kommer ihåg att den faktiskt gör ganska så, ganska så ont. Men vad gör det när vi ska åka på studentkryssning om en och en halv vecka liksom :D

Hiiiihihih. Är nog fortfarande lite chockad av dagens happenings. Ska nog chilla lite nu och läsa min döläskiga bok istället, så jag itne kommer kunna somna sen. assmart.

HEJRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ från mig och paketet på foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0