18 maj

Hänger man inte hos Sara så hänger man i bibblan, liite drygt är det allt utan datorladdare........
I bibblan pluggar man iaf ännu mer effektivt än hemma hos sara, så nu har jag 1 ½ tal klart, FETT skönt. Sen att man ska bli nervös och darrig på rösten och svettig om händerna och allt det där är bara onödigt ju, så det tänkte jag låta bli med. Då kommer talet gå galant.
Annars händer det inte mycket för tillfället. Inne i en mellanperiod där allting är ganska likgiltigt. Man orkar inte bry sig riktigt, inte ens om att man är alltid är det tredje hjulet. Det är nåt man lär sig leva med antar jag, det har iallafall jag gjort de senaste 6 åren. Så det funkarrrrrrrr. Varför komma först när man kan komma trea?

Det om det. Nu är jag så jäkla hungirg att jag nog måste gå hem till min döda dator och äta mellis. Synd. Fast vad mycket tid man har helt plötsligt när man både är ett trejde hjul och inte har en dator. Fett, jag kan ju göra vad jag vill, jag har tid med allt.

Hareeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0