17 maj

Det är ju inte så att det händer så mycket på den här bloggen just nu men, det har väl sina anledningar.
Typ skolan. Det är så mycket kvar men ändå inte. Mycket saker lite tid. Dööd. Sitter just nu och skriver på två tal samtidigt. Går sådär. Har iallafall gjort lite... hehe. OKej, bara talen blir klara och framförda så känns det ju lite roligare kanske.

Sen så var det ju studentkryssning i helgen! GRYYMT var ordet, helt sjukt. Hihi. Tack gode gud för att vi fick köpa killarnas biljetter, tänk om vi hade setat hemma och missat detta. Fy, hemska tanke.
Igår var vi trötta efter kryssningen men idag är iaf jag tamejfan ännu tröttare. Skulle behöva sova ett dygn för att vara med i matchen igen, men det är mycket man vill nu för tiden.. Äh, hä blir braaaaaa.

Nu ska jag gå upp och laga mat. Hänger nere hos sara för tillfället för att ladda datorn och försöka plugga lite mer effektivt! 

Hörssssss dåååååå
Förresten så har jag namnsdag idag. Varför är det ingen som gratulerar mig? hehe skoja.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0