11 maj

eheee. Tja!
Såhär va: min datorladdare är paj. Alltså kan jag inte sitta vid datorn här hemma. Har för tillfället vart på mitt nya kontor i Curryhuset och laddat upp datorn med Erikas laddare, så just nu är det lugnt. Synd bara att jag har ett projektarbete att skriva... Men jag börjar se ljuset i tunneln nu, och några timmar med erikas laddare till så är det nog klart sen! Annars då så är skolan heeelt fucked up just nu! Det är så sjukt mycket att göra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vill ju bara ha kul nu juu inte plugga ihjäl mig. Fanfanfan. Men baa att göra. Får ju ta studenten som belöning, inte illa.

Ajuste, stockholm var nice! om två dagar är det kryssning. Livet är inte så dåligt trots allt , wiiiieeeeeehooo.

Vi hörs när vi hörs!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0