time to let go

Tjeeeenare.
Om jag överlevde den sibiriska kylan imorse? Ja. Den sibiriska kylan visade sig snarare vara ökenvärme vilket snabbt ledde till överhettning. Så kan det va.
Sen hade jag egentligen religion. Men det har spårat ur lite nu känner jag, mitt liv går som inte riktigt på räls. Så jag skippade den, och gjorde ingenting istället. Eller jag funderade på allt jag BORDE göra, så helt syssloslös var jag inte eftersom det är en hel del. Hejahejaheja Johanna! Tur att det är den 8 april snart så man har något att se fram emot i vardagen! Helgen kommer också bli nice tror jag. Imorgon drar jag och mami troligtvis och fixar klart min balklänning, så jag kan ta reda på exakt vilken färg den faktiskt har, höhö. På lördag har jag preliminärbokat en shoppingdag med Elin, och sen på söndag så får jag ta tag i allt det tråkiga.
Förresten! Glömde ju säga att jag varit med om mitt livs pplevelse idag, jag har nämligen kört skoter!!!! Haha. Det var så himla kul. Visst, jag hade några näradöden-upplevelser. Men det hör till liksoom. Det gjorde projektarbetet liiiite mer värt iallafall!
Nu ska jag försöka övertala någon att gymma med mig.
Hejråå

Kommentarer
Postat av: batman

Eller jag funderade på allt jag BORDE göra, så helt syssloslös var jag inte eftersom det är en hel del.



Hahaha gud va jag kände igen mig i det där.

2011-04-01 @ 17:59:45
URL: http://brickberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0