5 mars

tjaaa.
jag är helt, totalt slut i kroppen efter att ha städat lägenheten, hehe, fast kom fram till att det snarare beror på att jag glömt äta lunch? ofta. Bara för att man inte tränar så slutar man bli hungrig också.. Ska åka till Maxi iallafall och köpa middag snart, det är SÅ skönt att ha bilen här. Underbarrrrt. Mindre underbart är det väl att jag inte riktigt har fattat när larmet är på och av, vilket resulterar att det då och då börjar tjuta. Tyvärr även på tätt befolkade platser.. jaja!

Sov hemma själv inatt och är sjukt stolt över mig själv att jag knappt var rädd ens. Fast det blåste storm och huset höll på att rasa. Hade ju rut och hugo liksom. Imorse tog jag sovmorgon, kollade lite på skidorna och sen bar det av hit till Mora igen. Skulle leta spegel på jysk, jävligt dumt. Bilkön hem var sjuk, så jag åkte runt Selja istället. Vettefan om det var ett vinnande vägval alltså.. Menmen. Sen ner och kolla på upploppsprinten, men frös typ ihjäl så det var inte så kul. Och sen jaa, sen har jag städat och packat upp, så nu känns det som MIN lägenhet igen. Hostar gör jag fortfarande så det suger balle. Erika är sjuk också så hon kommer inte hit ikväll, stackaarn. Får ha vasaloppsmys ensam istället!

Nä men nu väntar maxi.
Bye!

MENTALT TÄNK TILL DIG:
BLI FRISK BLI FRISK BLI FRISK BLI FRISK BLI FRISK! x1000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0