23 mars

jaha, så bara för att jag frågade vilka ni var som läste så vart ni typ.. rädda för att fortsätta läsa? Hehe.
Förlååt då.
Den här dagen har bara försvunnit. Hade sovmorgon, F E T T välbehövligt, men behövde ändå tändstickor för att hålla uppe ögonen resten av dagen. Kände mig helt efterbliven på lektionen som tack och lov var den enda. Sen fick vi lyssna på en rolig gubbe som snackade om bränder, olyckor m.m. Intressant och framförallt läskigt, fan vilka saker som kan hända. Sjukt. Kan ju inte säga att det lindrade min rädsla för bränder direkt...
Sen så drog jag med Sara och Malin till gymmet, första gången på huuundra år verkligen. Kommer nog kännas imorgon.
Ja men sen då? ingen aning. Men lindi kom och underhöll mig ett tag iaf, vi sjöng så det ekade i gula huset. Fiiiiiint!
Och nuuuuuuu sitter jag här. Once again. När jag egentligen borde ha legat med huvudet på kudden i minst 2 timmar redan för att sova ikapp lite. Vi kan väl säga att jag tränar för studentveckan he he he.
Imorgon är det tacobuffé i skolan. Hur kan man då välja Uppsala istället?? Men först träning, upp till garberg ska vi. IGEN. wiehooooooo.
Puss och hej, snygga tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0