2 mars

Hallåååååååååååååååå.
Det är så sjukt typiskt, bara för att jag för första gången på tre år är frisk på jullovet så blir jag som vanligt sjuk på sportlovet. Det sugeeer. Särskilt med tanke på att vädret är så himla fint, soligt och lagom varmkallt. Jaja, får väl ta hostan som träning för magen då. I övrigt mår jag liksom bra så det är liiite irriterande.
Får iaf komma ut lite snart, tänkte ta en promenad bort till Julia sen. perfekt! Hon och erki tycker väl jag är knäpp som går istället för att åka med dem men assåååå, ja det kanske jag är.

Förövrigt så ser jag ut som en arg turk med mina ögonbryn nu hehe, hoppas verkligen det försvinner lite snart. Tog lovets första sovmorgon också, vaknade åtta. askalas.

höööörs då!


JAG. VILL. ORIENTERA. NUUUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: din marris

meeeen öööh bah dissa min kommentar då, jag tänker kommentarbomba dig snart. Jag vill se ditt hår :D :D baa yeah yeah woohw woohw

2011-03-02 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0