vad spelar det för roll

Ååå vad det suger att inte vara med dom andra att träna just nu. Jag är inte sjuk, men jag mår liksom inte heelt bra heller och efter mina år här på skidgym så har jag lärt mig av mina misstag, alltså vilar jag hellre idag än är sjuk i en månad! Vill ju kunna åka i helgen också liksom.
Jaja, jag har spenderat 2 timmar extra i sängen istället, kollat på Gossipgirl, läst tusen bloggar och sett på minst 4 nyhetssändningar. Borde ha sovit kanske men jag är ju inte trött... Blir väl det lagom tills det är dags att gå till skolan. Engelskaboken läser inte sig själv heller, och dum som jag är så sa jag att jag nästan var klar med den. Så nu måste Marie ta hit filmen så vi kan se den istället, hehe.

Ååååååå nu börjar ännu en nyhetssändning. Kanske dags att byta kanal, eller gå upp och göra något vettigt.

Hejråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0