tråkigt

ÅÅå, fredagsmys i mora! Eller vänta, nä.
jag spenderar kvällen totally alone i min lägenhet och det suger lite men jajaa jag ska ju ändå sova snart typ.. önskar bara att killarna inte hade gått upp på vinden för några dagar sedan för jag VISSTE inte ens att det fanns en jäävla vind och vad som finns där vill ja helst inte veta. Det här huset är tillräckligt läskigt som det är iallafall!

Jag tränade idag och det kändes braa så det var nog bara en liten irritera-johanna-i-onödan-förkylning. Inget allvarligare än så hehe. Åkte A1 med Emma på vasaloppsspåret, kuult :) Skolan idag var bara bajs, eller ja våran första lektion var inställd och det är ju alltid trevligt, UTOM när man får veta det klockan 8 på morgonen utanför klassrummet. Och istället för att gå hem och sova, för det går inte när man väl gått upp, eller göra klart en massa skolbajs, för det är tråkigt, så gick vi hem till Marie och gjorde ingenting tills det var dags för lunch.. toppen! Sen hade vi geografi med ännu en ny lärare/vikarie som danne lyckades smöra in sig hos första lektionen och som jag och Marie inte tål eftersom han kastar ut frågorna till vem som helst i klassrummet. Det leder till att vi alltid försöker hitta en rygg att gömma oss bakom hehe.

Jaaaaa och nu sitter jag här. Kul! Fast jag och Ida ska snart gå till ICA tydligen, och sen kan jag ju alltid kolla på 101 dalmatiner på tv. Haha. Testa massa sommarklänningar är också ett kuligt tidsfördriv. Har lyckats klämma i mig en mycket manlig portion mat som uppladdning tills imorgon så nu behöver jag nog aldrig äta mer typ.
jajaja.

HEJDÅÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid vandra till andra sidan där folk är?

2011-01-22 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0