word

Alltså jag kollar på handboll för ungefär första gången i mitt liv. Det är bara kul för att sverige leder, och egentligen fattar jag inte så mycket. Men jaa, jag har inte så mycket bättre för mig!
Har varit hos Jenny och ätit tårta och pratat massa skit, det var mycket trevligt måste jag säga :)

Annars då, så har jag vart i skolan, "råkade missa" en lektion och var halvseriös på engelskan. Sen var det möte med Peter, mamma och far kom hit också. Ojojoj vad seriöst det lät, och ja det var det också. Men inte på något dåligt sätt, utan vi kom fram till massa bra saker så att allt inte ska kännas så himla jobbigt, så nu mår jag mycket bättre! Och NEJ, alla som kommer fråga och som undrar, jag ska inte åka/tävla/träna skidorientering nu på ett tag. Det är helt enkelt inte kul längre, och det har jag inte tyckt på länge. Jag tycker det är jättesynd att jag känner så, för jag vill tycka att det är kul, och jag har försökt tycka att det är kul. Men det har inte funkat, så nu lägger jag det på is ett tag framöver och hoppas att det roliga ska komma tillbaka sen :) Ni skulle bara veta hur det kändes att äntligen erkänna det för sig själv och kunna prata om det. Allt känns så roligt och lätt nu haha. Det är så mycket som har lagt sig på en hög som bara blivit större och större och nu rasade den liksom. Som när flygplanet flög in i world trade center, för att överdramatisera lite. Hur som helst så känns det bra att ha tagit tag i det så att man kan göra något för att det ska bli bättre liksom!

Ja så nu vet ni, vare sig ni bryr er eller inte! Hoppas det inte blir så jävla mycket snack och sånt nu bara som det har en tendens att bli här, men whatever, jag gör väl som jag vill! FUCK YOU BITCHES om ni ska klaga på mig höhö. ( Vart du stolt nu Ida?)

Nu ska jag fortsätta kolla halvseriöst på handbollen och dricka te. Längtar tills på lördag, hihi.

Pusspuss på er

Alltså ja, bilden är typ brutalt gammal, men fan vad jag kommer ihåg den där helgen, USM skidO i säter. Då var skidO verkligen det roligaste jag visste, ååå. Skulle gärna vilja ha tillbaka lite av den känslan nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag är så stolt, gråter nästan :D

2011-01-20 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0