turn back time

FATTAR inte hur tiden kan gå så sjuuuuuukt fort här. Tänker hela tiden att "ääh det är långt kvar till studenten" men, NEJ det är det inte. Och ska tiden gå i samma fart som den gjort hittils så jaa, då tar vi typ studenten nästa vecka. Shitshitshit. Det har liksom redan gått två år sedan vi var besatta i Björn Gustavsson och blev lyriska över att han var med på idrottsgalan, och för ett år sedan läste vi fortfarande franska, Frida, Linda, Martin och jag. Det var tider det, hehe. Fast nej, jag saknar inte franskan!!

Hur som helst, dagen har varit lite halvkonstig, den var konstig redan från början. Ibland är det en sådan dag bara. Typ nu. Meeen den utvecklades ändå till att bli en väldigt nice dag faktiskt med en sväng på stan och chailatte på kaffestugan. Hittade present till Drellen som fyllde 15 igår, känns som hon fortfarande är 10 typ hehe. + att jag hittade en morgonrock, finallyyyyyy, som är jättekort men jätteskön. Great. Vi fick skjuts med nordini hem, tack gud för det eftersom det återigen är typ tusen minus här.

Ärligt talat så sitter jag mest och skriver nu för att skjuta upp det som måste göras. Snackade med engelskaläraren idag och hon är väl inte allt för nöjd med vad jag har presterat hittils hehe.. Så nu har jag lite uppgifter att göra eftersom jag lyckades bortförklara förra veckans oinlämnade uppgifter med att "jag har så fruuktansvärt svårt för hörövningar!" Då fick jag den skriftligt istället........ Kul! Dessutom har jag helt plötsligt blivit jätteförkyld, men det borde gå över tills imorgon tycker jag. Isolerar mig väl här sålänge.

Ciao

A men juste! GRATTISSSSSSSSSSS Danne och Sandra som fyller 19 år idag! Det är ju tradition att bjuda på en bild på födelsedagsbarnen men just nu orkar jag inte leta på nån, sorryyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0