sextonde januari tvåtusenfuckingelva

bottennapp kan man kalla dagens enda tävling. den andra kan jag inte uttala mig om, tur det skulle jag tro. Men jag tar och glömmer det nu.

Något som är mycket trevligare är att jag och Ida har hittat Skype!!! Haha. Tusen år efter alla andra kanske, men bättre sent än aldrig. Så nu kommer vi ALDRIG att hälsa på varandra längre när vi kan prata via datorn, he he- sorgligt.. Så jag har ägnat större delen av eftermiddagen med att prata skit med Ida och duscha i hundra år. Första gången på den här resan man känner sig så pass fräsch så man kan visa sig bland folk hehe. Just nu är det faktiskt bara.. 5 timmar kvar tills tåget förhoppningsvis lämnar Boden. Ber till allt övermäktigt att det inte är försenat, dels för att jag inte orkar vänta på det och dels för att vi vill hinna med tåget från Uppsala till Mora imorgon bitti! Vore onekligen rätt drygt annars. Men eftersom vi endas var försenade 10 minuter hit så finns det hopp faktiskt.

MEN ja, fortfarande 5 timmar att slå ihjäl. Det vi för tillfället har inplanerat är pizza och en låång promenad med alla grejer till stationen. Kan ju ta ett tag..  Ja, vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag fortsätta med min tillfälliga sysselsättning: onlinespel. hehe

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0