rostbergsintervaller

Heeeeeeei.
Idag har det varit en myycket fin dag måste jag säga. Började med samhällskunskap, okej det var inte så kul kanske, och inte resten av lekionerna heller för den delen, men sen så var det träning och DET var däremot hur kul som helst! Rostbergsintervaller körde vi, alltså långt och uppför, mina favoritintervaller. 12, 8, 12, 8 och lite stick i fingrarna och blod i vantarna sen var man död. Trött-död alltså. Det värsta med intervallerna är att ta sig ner igen, men plogar man tillräckligt mycket så överlever man det med ;) Alltid lika nice att träna med skidgym när alla hejar på och peppar varandra!

Just nu är jag halvt borta i huvudet av hunger, och försöker samtidigt improvisera ihop något ätbart. Börjar likna Ris och halvflygandejakob eftersom det bara är banan i he he. Och ja, det låter sjukt äckligt faktiskt. men det ser gott ut.. Ikväll så borde jag göra klart min samhällsgrej men så blir det nog inte nej. Finns alltid bättre saker att göra!
Såg en  fulig bild som frida lagt upp på sin blogg, så jag funderar på att hämnas he he. Det kommer det kommer!

Nu äre maaaat.
Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag kände att jag inte hade något val då det var den enda icke suddiga bilden vi tog på hela jävla resan ;)

2011-01-18 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0