heja

Tjatjaa.
Det har blivit kallt i mora igen, alltså fryser man ihjäl i lägenheten igen. Ååååå kan det inte bara hålla sig på 2 minus MAX?? gud. Solen skiner iaf så det är ju fint ute och så.
Började dagen med ett besök hos syon, vilket tyvärr inte gjorde mig särskilt mycket klokare. Men åh så skönt det vore att hoppa av engelskan måste jag säga.. Fortsatte sedan med just engelska och insåg än en gång hur tråkigt det är. Hehe. Nu har vi äntligen slutat och jag ska fortsätta med min to-do lista som faktiskt minskade lite igår eftersom jag var ovanligt effektiv. Next up är att bli klar med grejen till teorin. Insåg också att fan vad bra man fattar när man lyssnar en hel lektion. Synd att det är något jag gör ungeför en gång i halvåret.
Nä men nu ska jag sätta igång, så får jag belöna mig med pannkaka och gossipgirl sen, goood.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0