31 januari

måndag igen, den gick fort men jättesakta och har varit allmänt lugn, stressig och magontig. Kul historialektion för killarna är så knäppa, sconessconesscones, styrka och handla och ja. Min kropp är död typ och jag fattar inte hur jag ska orka träna imorgon men ska sova i tid så löser det sig kanske. Alltså inte gossip girl hela natten igen nej! Börjar bli tomt här utan dom som åker JVM men några kommer hem imorgon. Skulle ju aldrig erkänna att jag saknar dem he he. Förövrigt så borde jag klippa mig minst en decimeter och verkligen ta tag i mitt projektarbete. Och sova jättesnart.
Men först så ska jag på möte i Idas lägenhet om mental träning, kan behövas.

Hejrååå

PS. Martina, jag vet inte vart jag ska jobba i sommar!! Ska du?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0