110111

Tjaa.
Skolan har börjat igen, jag är i mora igen och allt är precis som vanligt igen.
Inte superkul direkt, men det duger.
Idag har vi åkt skidO i grönklitt, spårat i bussen hem och sådär. DET var kul. Haha. Annars händer det inte så mycket, på torsdag åker vi till Boden och spenderar helgen där, det ryktas om -26 så tävlingen lär väl bli inställd såklaaaaaaaaart. Tur att vi är vana. Lika bra att njuta av den här veckan eftersom det lär följa några rätt långa och trista. Några skidisar åker till JVM och det kommer bli sjukt tråkigt i våran klass men jajaa, kuligt för dom iallafall !

Har inte läst 20b-bloggen på ett tag meeen, för ett år sen så var det tydligen svinkallt här, surprise surprise, coh våran tvättmaskin gick sönder. Trodde vi. MEEEEEEEEEEEEEEEEEN det visade sig att det bara var vattnet som hade frusit. Har aldrig blivit så besviken. Vi skickade tillomed sms till 118118 en gång och frågade hur man gjorde sönder en tvättmaskin, ha ha.
För två år sen så var det skidO i äppelbo, jag hade precis haft körtelfeber så det gick ju sådäär.Sen dog vi tydligen av allt skoljobb vi hade, som vanligt då med andra ord.
Kanske ska uppfylla dannes förväntningar av den här bloggen och skriva hur mycket jag skär mig och så för att skolan är så jobbig? haha.

äh. nu ska jag diska och våldgästa någon på stentorp. Kanske

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0