110105

heej.

Jag sitter och kikar lite halvt på Tour de Ski, det går både bra och dåligt. Nu tror jag att det är Hellner som ska åka, japp, så nu vart det mycket intressantare!
Har skottat snö och städat huset idag vilket jag tycker är mycket duktigt gjort av mig. Sen så åkte jag supraintervaller vi källan, det har snöat helt enormt mycket men spåren var nykörda när jag kom det så det var underbart bra! Jobbigt var det men jag hoppas det ska ge reslutat i helgen he he.
Ikväll ska jag och Julius till Sandra och prata om allt och ingenting och äta sånt godis som vi älskade förr i tiden, alltså persikor, polly och marabooou.
Fan i helveteee, Hellner åkte ut. Nu vart det hela väääldigt mycket tråkigare att kolla på. Nej mn nu kom det 2 till svenskar, nice.

Eftersom jag fortfarande hade jullov för ett och två år sedan så hände det ju inte så mycket... Östersund och Arvidsjaur. Men i Arvidsjaur var den här dagen inte så nice. Tävlingarna blev inställda och vi hade ej ombokningsbara biljetter hem, kuligt. Såhär glad var jag:

Förlåt.
jag tog bort hela inlägget
jag är deprimerad.


VI ÄR FAST I ARVIDSJAUR.
INSTÄLLDA TÄVLINGAR.
EJ OMBOKNINGSBARA BILJETTER.
HELVETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

vi hörs om vi någonsin återuppstår ur depressionen.
hejdå


haha. MEN Frida fyllde ju år också så vi åt tårta och firade henne och var glada istället! Och hon fyller fan 19 idag, wohoo, GRATTIS!  Sen lyckades vi faktiskt fixa biljetter till tåget samma kväll, skönt! Sittplats hela natten, men jag sov då fan bättre då än i liggvagn hehe.

YEEAH nu gick Hellner vidare ändå. NAJS. Och Brittis är i final också. Niceniece. Säkert fler som jag har missat också.
l
Denna extremt snygga tårta gjorde jag och Julius till Frida förra året.

Nu är det final.
Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0