110104

Hej igen.
Måste bara visa min nya radio + uppdatera mig själv om vad som hände för ett och två år sedan.
Här är dagens snygging:



Rosa och fin, matchar Harriet rätt bra.
Hur som helst. För två år sen sååå.. skrev jag tydligen inget inlägg. Nähä. Men jag antar att vi satt i våran mysiga Östersundstuga och laddade för tävling, eller för min del hejning. Tror dock att den tävlingen blev inställd p.g.a 30 jävla minus.
För ett år sen sååå.. var vi i Arvidsjaur. Vi åkte medel-SM masstart i pisskallt väder, och sen vart resten av tävlingarna inställda.. Men vi hade det ganska bra i våran lilla stuga ändå.

Denna underbara bild togs i väntan på start. Nervösa och allmänt mongo.

Nu är det dags för gossipgirl och sömn. Min kropp är helkonstig eftersom jag bara gjort iingenting idag. Fan hur man mår av att inte röra på sig. Nä, imorgon blir det ändring på det!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh en sån tänkte jag köpa till våran vallabod ;)

2011-01-05 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0