110103

Buona sera.
Rut ligger och sover mellan mina ben. Eller ja, mellan mina vader.. hur som helst, jag roar mig fortfarande med att läsa gamla inlägg och minnas tillbaka. För två år sedan hade jag körtelfeber, men följde ändå med och hejade i Östersund. Åh vad jag saknar Östersund och våran söta lilla stuga på de där ön, vad heter den nu då.. Frösön? Kanske det.
För ett år sedan var vi framme i Arvidsjaur för 3 dagars tävling varav 2 blev inställda. Värd resa.. Inte så kallt har jag skrivit. Whaat? Måste ha ändrats drastiskt under natten då. Tänk att det är ett år sedan.. Känns som antingen hundra år eller typ 2 dagar. Kan inte riktigt bestämma mig. Tiden går iallafall fort, alldeles för fort ibland.

Två år sen alltså, hahaha. Ofokuserade? ;)

Jaha, så vad ska jag sitta och läsa om den 3e januari 2012? Jag har åkt klassiska intervaller i granberg. Skitjobbigt. Sen fick jag efterintervall-koma, åt lunch och gjorde ingenting. Åkte till Källan och körde styrka, mest läskigt att vara där själv, hehe. Anna Haag vann dagens etapp, jag missade det. Fan också! Menmen. Sen såå har jag fastnat i GossipGirl säsong 1. Så det är vad jag roar mig med just i detta tillfälle! Borde läsa min engelskabok men den är ju så krånglig.. Jag drömde en hemsk dröm inatt också. Jag hade fått lov att lämna min älskade lägenhet och flytta in på ett pensionat. haha. Ni skulle ha sett mitt rum..

Nä men nu är det dags för ett till avsnitt.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0