110102

Hola amigos!
Jag vet, jag skrev nyss orka blogga. MEN så gick jag in på kära gamla 20b-bloggen och började läsa en massa gamla inlägg från ettan. Helt underbart kul att läsa om vad vi gjorde, hur vi mådde, hur livet var helt enkelt. Och allt var så bra!!! Jösses vad jag saknar den tiden nu, tur att inläggen finns kvar så man på något vis kan få återuppleva allt mysigt. Därför kom jag på att jag borde fortsätta blogga, så man kan titta tillbaka och minnas trean också. Jag har ju helt tappat orken för min vanliga dagbok, så what the fuck, jag ger detta en chans! Ok, förvänta er inga stordåd med 10 inlägg om dagen, nej, det blir som gamla älskade 20b-bloggen; lite som det blir helt enkelt!
Jag blir så glad av att läsa de gamla inläggen. Kanske kan de smitta av sig så att allt blir lite mer som förut! Man kan ju hoppas :D

Just nu så funderar jag lite på när idrottsgalan är. Och om jag ska se på film eller sova. Tänkte iallafall börja med en årslista, precis samma som jag gjorde i ettan. Bara för att försöka återskapa stämningen lite! :D

Kategori Film och TV
Årets film: Åh, många. Eclipse, Harry Potter och Dödsrelikerna, Dear John.. m.fl!!
Årets komedi (serie): HOW I MET YOUR MOTHER!!
Årets Serie: Den enda jag nästan har följt är Cougar Town..
Årets Scen: åh, hade en på hjärnan nyss. Fast den glömde jag bort såklart.
Årets karaktär: Baaaaarney Stinson, haha.

Kategori Musik
Årets Skiva: pass.
Årets Låt: Finns typ tusen låtar som kommer att påminna mig om 2010. Men den som påminner mig MEST är nog We no speak americano som spelades flitigt under studentveckan..
Årets Soloartist: Amanda Seyfried
Årets Duo: Py Bäckman och Rune Broberg i Koppången, HAHA förlåt men jag älskar den låten.
Årets Trio: nae det vet jag inte.
Årets Band: aamen jag vet inte, men coldplay sviker aldrig, särskilt inte efter christmas lights!
Årets Spelning: coldplay!!! Fast det var 2009. Men skit samma.

Kategori Text
Årets Blogg: Har ju följt ett par stycken. Men årets? Ingen aning.
Årets Bok: Har knappt läst iår. Inte filosofiboken iallafall..
Årets ord: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Årets mest sanna textrad: Svårt. lev livet och fånga dagen. hehe.

Kategori Allmänt
Årets resa: Årets VÄRSTA resa var helt klart till oringen i Örebro. En veckas konstant regn och en oerhört misslyckad sjätte etapp..
Årets tidsfördriv: facebook, hatar det egentligen. och alla evinnerliga timmar med städning. hehe
Årets nervösaste: UPPKÖRNINGEN!! och uppskrivningen
Årets jobbigaste: att känna sig ensam fast man egentligen inte är det. och projektarbetet.....
Årets besvikelse: oändliga. Hehe. Nae men Oringen var fan en fet besvikelse alltså.


That's it. Jag tvingar er inte att läsa. Från och med nu skriver jag bara för min egen skull. För att ha nåt att se tillbaka på.


Åh så typiskt ettan alltså. haha!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0