9 februari

Heeeeeeeej.
Det är fint väder och jag är glad. Skönt det med tanke på att förra veckan var heemsk rent humörmässigt. Usch! Men nu är allt så bra så! Har ÄNTLIGEN lämnat in lappen om att få slua på engelskan och gud vad skönt det känns. Sprang imorse också och det var fiiint.
Och sen dagens bästa är ju lätt att jag numera har baldejt!! :D Det kommer bli superkul det där tror jag minsann hihi. Så nu är det bara att börja testa klänningar till höger och vänster och boka frisyr och allt sånt där som ska fixas. Wohoo :D

Jag och Ida har en pluggdejt nu också, hon pluggar matte tror jag, fast mest kollar hon ut genom fönstret på alla som går från skolan. Mitt plugg består av att skicka in min träningsdagbok och det har jag redan gjort, hehe.
Ikväll ska jag kötta intervaller på Hemus.



HEJDÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0