nattis

Hejhejhej.
Jag har numera också upptäckt den där frågesporten på facebook och nördat det lite för länge ikväll hehehe. Men innan det så har jag varit fruktansvärt effektiv och gjort klart talet, skit samma om jag inte kan det utantill... Har även hämtat mina skidor i Bonäs så det är väldigt bra, har ringt en massa samtal idag till folk jag inte känner, och det är det värsta jag vet så bra Johanna, klapp på axeln. Nu känns läget stabilt inför helgen och nästa vecka, jag har koll liksom. Imorgon MÅSTE jag träna efter skolan, annars blir jag förslappad här. Sen ska jag och Ida ner på stan och bränna pengar på onödiga saker, grett!

nu ska jag sova så jag kommer upp när klockan ringer imorgon for once..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-17 @ 22:53:32
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0