8 februari.

Bon soir.
Befinner mig fortfarande i pannkakskoma efter middagen hos 22a, men det var myyysigt! Julia är ingen mästerkock, det är bara att konstatera, och inte Kalle heller.. Inte för att jag smakade på hans kladdkaka men ändå hehe.
Tog tag i livet och skrev på mitt projektarbete sen, så nu kan jag skicka in det jag skulle till Peter. Skönt! Men fan vad mycket det är kvar.. Jaja, utan engelskan så får jag mycket tid till det. Ska bara GÅ TILL SYON först och fylla i papperen, snälla gör det bara. Imorgon. Annars då så åkte vi ett jättefinfint pass idag, varmt och soligt och allmänt vårigt. Lovelyyy. Och mamma har lovat mig att kolla på balklänningar i helgen med, grejt. Bra dag har det varit måste jag säga!

Nu ska jag sova snaart, men först kolla liite till på pride&prejudice. Igen. hehe. Imorgon måste jag dra mig ur sängen tidigt, eller tidigt för att ha sovmorgon, för att springa lite.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0