5 februari

och det har INTE varit min dag idag. Den började dåligt redan innan jag vaknade, sov dåligt och sådär plus att jag vaknade av att jag 2 gånger drömt hur någon försökte döda mig. Kommer bara ihåg andra gången när någon försökte dränka mig i havet, det var asläskigt. Fy. När jag vaknade var jag jääättetrött och så skulle vi åka till tävlingen och jag hann knappt inte träna innan alls för min stav gick sönder och jag skulle hjälpa till med det ena och det andra och blabla. En gubbe gjorde illa sig i skogen och låg och skrek sen så jag trodde han skulle dö, det var läskigt!! Sen lugnade iaf allt ner sig några timmar så jag fick åka hem och äta lunch och såå, innan det var dags att åka till Magnus och prata om våren. Då skulle jag tanka bilen, och det gick sådär. hehehe. Fick inte upp tanklocket. Punkt. Blev arg och ojojoj sen kom mamma och hon fick inte heller upp det men så hjälpte en snäll gubbe oss så jag kunde tanka och åka iväg, tacktacktack. Aa sen hittade jag inte Magnus hus så det tog ett tag också, och sen när jag skulle hem så gick larmet på bilen.......... Alltså åå. Hehe. Men det brukar tydligen göra det lite då och då så det är inte jag som är dålig. Nu ör jag hemma iaf och tänker nog ligga i sängen resten av dagen så att inget mer går fel. Ska inte ens försöka valla mina skidor för då brinner dom väl upp eller något.

Jaaa det var mycket positivt det här kände jag men uuuu vilken dag. Hoppas morgondagen blir bättre och att kroppen är pigg. Nu ska jag ladda med pasta, as usual.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0