4 februari

hallåå.
Hemhemma i Leksand. Känns som hundra år sedan sist så det är väldigt skönt faktiskt. Överväger nästan att stanna tills måndag, men har ju inte hunnit dampa ur än he he. En ganska meningslös dag har det varit, har inte gjort särskilt mycket vettigt alls. Slog mig idag hur stor skillnad det är mot tvåan, hur mycket lektioner man hade och hur mycket man missade om man var borta en dag. Nu kan man ju vara borta en vecka utan att det märks typ. Eller så har jag bara blivit otroligt oseriös. Jag har fan bara två lektioner om dagen när jag har tagit bort engelskan.. om jag tar bort engelskan. Hur sköönt? Då kanske jag skulle kunna koncentrera mig på dom få lektionera jag har. Eller inte.
Jajaja.

Imorgon ska jag upp tidigt och träna innan det är dags att hjälpa till på skidO-tävlingarna som går vid Källan. Och på söndag är det Bergebo Ski marathon för 3e året i rad som gäller, men för första gången så ska jag åka långa distansen. Kuligt. Hoppas jag inte får kramp i rumpan som vanligt på den där banan.

Ajaa nu ska jag sova!
Hejrå

PS. GRATTIS alla braiga som åker så bra på JVM  i Norge!!
PS 2.Coldplay i göteborg i sommar. OM man måste dit!!!!
PS 3. GRATTIS Alicia och Emma på 19årsdagen! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0