3 februari

Heej.
Händer typ verkligen ingenting just nu, så nä då har jag inget att skriva om heller... Regnsnöade idag på träningen så det gick supersegt och intervallerna var sjukt långa och så. Sen en onödig lektion, en föreläsning och sen, jaa, ingenting. Som vanligt. Somnade på soffan, skön-t. Sen middag med skidgym och några timmar hos Herman och Niklas, treeevligt! Och nu är klockan 21.10 och jag är dödligt trött så jag borde sova. Fattar inte vad som har hänt med mig, jag gör väl så lite om dagarna så jag blir trött istället, kul. Fick ett infall att gå på drömkvällen i arenan imorgon men så är det tydligen jätteslutsålt så det vart inget med det, trååkiiigggtttt. Får väl vänta tills tjejvasanlördagen då. Nu ska jag däcka i sängen och inte gå upp förrens det är fem minuter kvar tills jag börjar imorgon. Typ.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0