28 februari

Heeeeej.
Fin dag idag. Sol, typ plusgrader och allmänt vårigt. Det är nice! Jag hostar, det är inte så nice, så det blir inget livsnjutarpass idag. Trött är jag också så det räcker och blir över, kanske borde ta en powernap, alternativt lägga mig tidigt for once.. Gick upp 9 imorse, tog en promenad och sen vidare till frisören. Spenderade ett antal timmar där med diverse olika sorters färgkladd på huvudet vilket resulterade i lite ljusare ton på håret. Brabra, och ännu bättre blir det sen när jag kan göra det ännu lite ljusare! Nu är topparna lena också för en gångs skull och det är skönt, men eftersom plattången är min bästa vän så vet man ju aldrig hur länge det håller! Hann precis hem för att se Björgen ta tredje raka guldet, imponerande som fan. ojoj. Hoppas herrarna kan fixa en medalj eller två imorgon, det vore ju fint.

Spillde socker över datorn imorse så nu knastrar det nr jag skriver, trots att jag frösökte dammsuga den. Det resulterade endast i en försvunnen frågetecken-knapp. Jaja. Nu ska jag försöka koncentrera mig på projektarbetet några timmar, måste fan komma någon vart nu. Imorgon väntar mora och jobb i montern.

Pusss

Kommentarer
Postat av: marris

vi vill ha bild på håret babe :D kraaaaaaamen

2011-03-02 @ 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0