24 februari

Torsdag. 24 februari. Sportlov.
Jag borde väl hoppa och skrika av glädje men jag orkar inte riktigt det just nu. Jublar lite inombords, mest för att det ska bli skönt att komma hem ett tag. Glömma, sakna, längta. Sen komma tillbaka hit, och så kommer veckorna flyga förbi tills det är dags för studenten. Jag längtar..

Just nu: VM. Sprint, damkvart. Björgen kör som fa-an.

Fattar inte varför jag är så himla bitter idag, men jag tänkte ta en lång jävla promenad sen och rensa hjärnan lite. Tror det hjälper! Mina nycklar är fortfarande hopplöst försvunna, skitdrygt, men det är bara att gilla läget.
Va positiiiiiiiiiv. woopwoopwoopwoooooooop.

Nä men nu ska jag fokusera på VM, dags för Falk.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0