19 februari

Tjaaaaaaaa.
Måste bara säga att min syster är grym, typ grymmast i Sverige. Hon kom 2a på USMsprinten idag, siiiiiiiick! Fattas bara att jag tar hem JSM sen då, höhöhöhöhöhöhö.
Jaja, sov länge idag, det var skönt. Vaknade av strålande sol, har vart asfint här idag! Men kallt, så under min löptur så vart hela mitt huvud vitt typ och alla kollade väldigt konstigt på mig. Men skit samma, det var kul och fint och gick nästan lätt. Tog en vända på stan med 22a sen, hittade en tröja och en ring så jag är nöjd! Nu sitter jag helt förslappad i soffan och ser på de sista avsnitten av livet enligt rosa, måste se klart innan jag åker hem så jag slipper släpa datorn ;) Borde valla inför morgondagen men orka, gör det när jag kommer hem tror jag.

Jaja. Vi hörs då.
HEJDÅ ALLA FANS!

Okej, så långt ifrån skidor och vinter man kan komma hehe men grym är hon iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0