16 februari

Heeej!
Borde sova för länge sen men är helt speedad efter korpenmatchen hehehe. Hela halva ibg var där och hejade, och jävlaar vad dom hejade också haha. Det trodde jag aldrig ;) Skidgym vann, fattas bara med det publikstödet. MSG har fått ett nytt smeknamn, SKG, och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det... låter som en dålig förkortning av skog, haha. Menmenmen.

Annars har dagen vart rätt seeeeg, och jag har inte fått särskilt mycket gjort förutom en bokad klipptid. Hejaheja. Skärpning imorgon. Börjar dagen med pursuitintervaller på Hemus, kan behövas eftersom jag idag fick reda på att det blir Boden om 3 veckor trots allt, heja roligt.

Men nu ska jag sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0