15 februari

Heej.
Trött tjej x1000. Nära en väggning på passet idag tror jag, allt började gunga och benen darra ett tag, plus att jag var superhungrig. Men innan det så gick det finfint, köttade som fan mellan Hökberg och Eldris för att komma ikapp killarna och åkte med dem till Hemus, snabbdistans för mig hehe. Sen orkade jag inte med dem mer så då åkte jag runt för mig själv istället. Nu har jag just duschat i hundra år och ätit mat, så nu har jag drabbats av matkoma och skulle kunna sova tills imorgon bitti. Men NEJ nu ska jag skriva klart geografin one and for all, så att allt går ihop fram till sportlovet. Så nu dissar jag allt som är onödigt, dvs facebook, för ett tag framöver, hoppas jag...

Hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0