12 februari

Buona sera.
Glömde bort att jag hade en blogg för ett tag, eller för en dag iallafall. Lite stressig dag igår också, försov mig och vaknade kvart över åtta.... Inga lektioner, åkte hem istället. Testade sju miljarder balklänningar i borlänge sen, har typ hittat en, eller två. Kan inte bestämma mig!! Åå vill bara få det klart så man vet att man har den liksom. Stressade hem , åt på två minuter och sen åkte jag och Julia hem till Sandra för filmkväll, men det vart prat&flumkväll istället hehe. Trevligt var det iallafall :)
Imorse bar det av till falun för lite orientering och fa-an vad ovant det var att springa fort haha. Men bra , och sen föreläsning på eftermiddagen! brabrabra. Åkte hem, och nu är jag helt slut. Fattar inte riktigt varför meeen. Har fööjt alla skidisar live från Falun och dom åkte superbra! Sen följde jag kais innebandymatch också, och det var nästan ännu roligare, jag och Marie ångrar att vi inte var där och kollade!

nu borde jag göra något vettigt, men eftersom det är lördagkväll så kändes det som en dum idé!
Hörs då!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0