1 februari.

Hellooo.
Tisdag, och tiden går faktiskt ovanligt sakta här nu. När hände det senast? However, skola som vanligt, sprint på träningen = jobbigt, och sen kom Elin hit och hälsade på, finally! Några GG-avsnitt, men tänker INTE sätta på ett till nu för nu ska jag sova mina älskade 9 timmar inatt och försöka hålla mig vaken hela skoldagen imorgon. Borde gå bra. Ettorna har fått Macbooks och jag är avundsjuk, men är man 92a så är man. Hehe. Känner att det här vart ett av de mest ointressanta inläggen i historien, så tar och kollar vad vi gjorde för ett och två år sedan istället..

För ett år sedan hade vi engelska med Bosse och det vettigaste han lärde oss var var liten inlagd gurka heter på engelska. Och det har jag glömt nu, så alltså lärde han oss ingenting alls. Lilla SS hade vi åkt under helgen också. Kuuuuul. JAg förfrös mina fingrar på det segaste passet ever med Herman och Marie och började typ grina igen när de tinade, heheh.
För två år sen så skrev vi inget inlägg men jag tror jag åkte mitt premiär bergebo skimarathon, OCH jag bodde i guldhuset. Det var coolt.

Äsch, nu ska jag sova!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0