vitsippor och sooool

Tjennnnnnna.

En hel dag har gått här nere i Bunn (dör fortfarande på namnet.......) och vi har inte gjort så mycket alls. Var ute och kollade in terrängen på förmiddagen och hittade döööööööööööööööfina vitsippsbackar som påminde om Ronja Rövardotter, jag och Lindi ville stanna där hela dagen. 
Sen åkte vi hit igen, åt lunch och GÖMDE PÅSKÄGG!! Ica i Kaxholmen (?) hade finfina påskägg för 9.90 styck, och det är klart vi slog till. Happyface på alla leksandsbrudar då kan jag lova. Sen la vi oss och stekte nere på bryggan hela eftermiddagen, spelade lite fotboll också, och fascinerades av den elektriska gräsklipparen. 

Och nu sitter vi här. Jag borde gå och sova eftersom jag startar 9.16 imorgon. 6,6 tunga, småländska, kuperade, gröna kilometer ska jag ta mig igenom. Fint deeeeeet. (och för er icke-orienterare som inte fattar så är 6,6 km orientering betydligt mer än vad det låter som)


Nu ringer Erika&julia, undrar om dom kommer ihåg det imorgon, heeeeeehehe.

Byyeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: lindi

mwihi, MINST hela dagen skulle jag då säga! puss

2011-04-24 @ 16:25:26
Postat av: Julia

of course vi kommer ihåg, hehehe

2011-04-24 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0