19 april

Heeeeeeeeej.

Ja när inte jag orkar blogga så är det väl tur att det finns andra som kan ta tag i det åt mig. Kanske borde lämna över ansvaret på heltid? 
Orkar inte med den där dumma om mig-listan. Inte när jag såg vilka jobbiga saker man skulle skriva om. Hehe.

Howeverrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

Idag har jag pluggat mycket och bra till geografiprovet imorgon. KLAPP PÅ AXELN!! Inga mer pissprov som det i måndags tack. Sen har jag ätit goood mat som jag la ner lite kärlek på för en gångs skull... Och gått en promenad. Fick behärska mig för att inte vara ute hela natten, måste sova och bli frisk också. Höll på att trampa på en groda, eller padda whatever, och FY FAN vad jag hatar såna. Usch. Fick panik och hopppade tre meter åt sidan. ÅÅååå dom är så äckliga. Det är nog det äckligaste jag vet. Mår fan illa när jag tänker på dem. Uhhhhh. Låste och stängde alla fönster och drog ner persiennerna så fort jag kom hem för att dom inte skulle se mig typ hahaha. Kommer aldrig glömma när Herman kastade in en groda i våran lägenhet på Stentorp! Uschfyblä.

För övrigt så är jag fortfarande förkyld och har lite lätt träningsabstinens. Önskar att jag hade tävlingsabstinens också men nej. Jag undrar om min lust att tävla har försvunnit för gott... Eller så kanske jag bara skulle behöva ett break och typ hoppa över orienteringstävlingarna nu i vår. Men det vill jag ju inte heller, tror jag.. Åh. Jaja. Kommer ihåg när tävlingarna var allt i livet, det roligaste som fanns. Kunde längta efter en tävling i ett halvår ungefär, vara helt knäpp för att man fick åka iväg långt och bo där på helgen och tävla och träffa alla och bara vara borta. Vart tog det vägen?????? Kom tillbaka!!

Nämen nu ska jag sova lite kanske. Eller rätt mycket tror jag.
GODNATT!


Vad fan hände liksom, här var orienteringen allt i mitt liv ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0