snorigt

Att gå med ett papper klistrat under näsan börjar bli vardag för mig nu. Hur fräscht?
Inte särskilt.
Hoppas jag har nått den värsta punkten i förkylningen nu, annars dör jag nog. Känns som om alla ingångar till hjärnan är tilltäppta så jag är helt luddig i huvudet + att det känns som en tegelsten ungefär. Min hjärnaktivitet är sämre än vanligt, hehe.. Jag känner inte ens smaken på sakerna jag äter, och det suger ju. Man känner liksom en antydan till att det borde smaka nåt, men så gör det inte det. fyyyyy. Jaja. får andas lite ånga innan jag sover eller nåt.

Imorgon åker jag och Lill-Erik till kuppis och kikar lite. Sen drar jag till mora och dansar lite. Hoppas jag. Annars har jag alltid 100 kg plugg att sysselsätta mig med. Tänkte börja nu, en effektiv halvtimme. Sen sovdags.

Och juste, lycka till alla som ska springa natt-SM just nu. Är inte överdrivet avundsjuk faktiskt, natt är INTE min grej! 

Aaaamen vi hörs då!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0