Häng med okänd person = ganskaså ganskaså najs.

Tjabbatjenixen!
Jag är en tjej på arton jordsnurr som söker en go och glad kille i åldern 0-99, du får gärna ha en häst!! Bild är ett +!!
KRAMIZZ
Joråå såatt det är så man börjar en gästblogg med stil. kaatching. Verkligen.
Kände att jag liksom kom av mig lite där. Men okej, ni kan ju gissa vad det är för snygging som kapat tha blogg denna gång. Kan det vara en innebandyspelare? Eller kanske brevbäraren? Eller varför inte en mattant? Oh yeah.
HUR SOM HELST sitter jag här med Johannas lilla mobil och hänger. Vi omatchar alldeles väldigt för jag är grön och den är röd. Men jag är glad ändå.
Johanna snorar så man får hålla andan lite när man är i närheten. Vilket kan vara jobbigt och också kan se rätt så konstigt ut men eftersom att jag redan missmatchar hennes mobil så tar jag uppmärksamheten från att jag ser ut som en blåsfisk i fejset (en het blåsfisk, jag är alltid dödligt het).
Sa jag att vi hängde på biblioteket?
Can't get any better.
Nu ska jag övertala henne att det är optimalt att äta lunch halv elva.
Farväl kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0